Strålande sol i 2 Alpes!

Eftersom Ellinor har varit här har jag allt glömt att blogga lite.... 
 
I måndags mötte jag upp Ellinor efter skolan och vi körde långlunch på pain&cie. Sedan följde shopping, shopping och mer shopping för lilsis.
 
Tisdagen sov vi länge på och jag hade skola näst intill hela eftermiddagen så när jag äntligen var klar bestämde vi oss för att testa den indiska restaurangen Bombay, vilken många har sagt ska vara den bästa av sitt slag i stan. Mycket riktigt maten var helt fantastisk god och jag kommer definitivt återvända för ett besök inom en snar framtid. 
 
Idag onsdag stog klockan på 6.00 det var dags att bege sig mot Les deux Alpes! Väderet kunde inta ha varit bättre och vi fick en dag full av go skidåkning, solning i solstolar, varm choklad på Pano bar, lite afterski och go systertid! 
 

Kommentera inlägget här :