Allt jag saknar i Sverige

• Äta middagar med familjen.
• Grilla med vänner.
• Grilla överlag!
• Svensk frukost, kalles kaviar, ägg och polarkraft.
• Gottskär, klippor och salt hav. 
• Ta skogspromenad hemma i Landvetter.
• Dricka vin på uteservering med flickorna mina.
• Taco-middagar med syrran.
• Teen-mom maraton med Asma.
• Te och fika-kvällar med Linnea
• Shoppingrundor och allmänt häng med Alexandra
• Powerwalkar med Andrea
• 78:an häng med Jennie
• Att borra in mitt ansikte i hundarnas mjuka päls.
• Att påta i min lägenhet
• Att tvätta utan att betala för det.
• Att gå genom ett soligt Göteborg som håller på att vakna.
• Att handla på Ica i mjukiskläder.
• Att ha en frys.
• Att shoppa på Göteborgs kullerstensgator. 
 
 
.... här kommer min längtan i bilder....


 


Kommentarer :

#1: Andrea

<3 Finaste!!

skriven

Kommentera inlägget här :