Min eftermiddag

Eftermiddagen då allt var lite jobbigare än normalt...
 
• TD i en varm sal som blir ännu varmare av alla servrar (stavning?) som jobbar.
• Samma TD där Louise och hennes labbpartner hinner till uppgift 9 av 12, jag och Hannes hinner klart med uppgift 1 och 2.
• Hur många gånger kan man göra fel i ett excel-document?
• Hur många gånger kan man blanda ihop, fin-debut och debut-fin och debut-tard och alla andra uttryck?
• Går till datasalen för att scanna, på världens segaste dator och scanner.
• Är hungrig.
• Det är fortfarande tropiskt varmt i skolan.
• Lyckas scanna och skriva ut.
• Min egen dator dör av batteribrist.
• Superhungrig!
• Går hem, asvarmt....
• 70 000 uteliggare säger bonjour.
• Kommer in i porten, hittar inte nycklarna, får lite halvpanik. 
• Ringer Hannes, går tillbaka hela vägen till skolan. 
• Varmt som fan fortfarande.
• Hannes har inte hittat några nycklar i datasalen eller i bibblan.
• Går tillbaka hem i värmen, men Hannes nycklar.
• Hittar mina egna i Hannes lägenhet. 
• Däckar totalt i min lägenhet. 
 

Kommentera inlägget här :