Året börjar ta slut....

Om exakt 4 veckor är det dags att lämna Grenoble! 2 veckor kvar av skola, 1 vecka med en tenta i + massa städ av lägenheter och sedan bär det på midsommarafton av ner mot Nice.  Sjukt att nedräkningen är igång, jag har nästan klarat ett läsår i Frankrike med knagglig franska och många uppförsbackar. Nu sitter jag här redo att komma hem till Sverige igen för att njuta av sista tiden som student hemma.

Annica höll under eftermiddagen på att packa hela sin bil full med saker. När hon sedan skulle sätta sig i bilen och lämna Grenoble började tårarna rinna på både mig och henne ute på rue Thiers. Passade på att gråta lite till när jag kom in i lägenheten. Min vapendragare under året, vad skulle jag gjort utan dig? Helsingfors kommer absolut få sig ett besök i sommar eller under tidiga hösten :)

Hejdå vinkar Annica till oss och Grenoble!

Kommentera inlägget här :