Här sitter jag...

Jaha här sitter jag, har precis kommit hem från skolan efter möte med min projektgrupp. Det är en fin grupp det där. Det är samma personer jag skrev om för någon vecka eller två sedan som alltid frågar om vad vi utbytisar tycker och tar med våra tankar och idéer.

Vi skulle planera upp slutpresentationen vi ska ha på tisdag. Jag tänkte att jag skulle slippa prata men då vår projektledare sa att alla tydligen måste prata och antingen svara på frågor i slutet eller presentera vårt arbete gjorde jag en snabb riskkalkylering i huvudet. Sannolikheten att jag måste svara på en fråga är liten då jag antar att det andra hinner svara innan jag ens hunnit förstå frågan men om jag nu skulle få en fråga jag inte förstår eller värre inte veta svaret på så skulle jag ju typ hata mig själv. Nä då är det bättre att kunna öva in några minuters presentation. Så ja hej punkt ”recommandations” vad kul vi ska ha i helgen!

Annars då, sitter och läser Blondinbellas blogg, bittrar mig över alla fina pastellbilder och bröllopsinspiration och hur fantastiskt det var att blabla lockade hennes hår. Själv sitter man och är lite trött från gårdagens hejdå-fest för Annica, äter en ostskiva med creme fraise och ketchup ni vet sådär ihoprullad. Tog lite för mycket ketchup så måste balansera hela tiden så att det inte trillar ur rullen. Sängen är obäddad och mitt diskberg är väldigt långt ifrån blondinbellas små fina bröllopsserviser i prydliga högar…. Sitter och tittar på de två muffinsarna i papperspåsen på bordet. Vill äta upp dem båda nu men inser att man kanske måste vänta på Hannes som är någonstans och spelar fotboll. Inser också att jag kanske i alla fall kan smaka lite på ett hörn ;)
 
Har inte så mycket mer att säga.... ska ta en runda in till Annica sen och se hur det går med packandet, hon åker hem imorgon :( 
 
Hejdå hejdå 

Kommentera inlägget här :