Ikea (igen)

Ja vi var där igen, denna gången var jag och Annica mest med som moraliskt stöd åt Christina som flyttat och därmed behöver nya prylar. Okej jag köpte lite grejer med men ytterst lite. Annica köpte lite grejer med men ytterst lite. Bra då har vi gjort klart detta.
Som sagt, ytterst lite av detta är mitt. 
Som den vita hyllan ska Christinas hylla se ut, just nu ser Christinas hylla dock ut som den bruna förpackningen under (och ligger förmodligen kvar i bilen)..... vi vet vad Christinas pojkvän skall göra ikväll.... ;) 
Sen åt vi laxlasange (2 av 5 baguetter), eftersom det inte fanns köttbullar, eftersom det är häst i dem. Men jag är inte bitter. Asså på riktigt jag hade inte brytt mig så himla mycket om det var lite häst i mina köttbullar, de hade t.o.m fått galoppera upp på min tallrik om de ville (råkade vara väldigt sugen på köttbullar idag). Det är ju inte direkt så att jag tror att det enbart är de finaste delarna av väldens gladaste ko som sprungit fritt på gröna alpvidder som jag äter... 
Sen blev jag dock glad igen då jag hittade påskmust :) Vääärt!
 

Kommentera inlägget här :