Trettondagsafton

Glömde nog bort att blogga lite under allt packande för att åka tillbaka hit. Men dagen innan avresa så var det släktträff med pappas sida hemma hos min faster. Jag och Ellinor började med att köra fel som vanligt, satt där med näsorna i mobilen och försökte lokalisera "pricken". Ellinor säger "sväng höger typ här" , då är det bara skog på höger sida... ja ni fattar hur vi höll på. Tillsist lyckades vi med lite telefonhjälp från faster att komma fram. Ja då förstår ni hur jag och Ellinor jobbar, uppenbarligen är vi fortfarande barn som sitter i baksätet och har nada koll på vägen till våra släktingar ;)
Syster, kusin 1 och kusin 2
Jo ni ser rätt, barnen har fortfarande ett barnbord även om den yngsta hunnit fylla 18 år :)
3 kusiner på rad
Jocke, jag och Ellinor testar 3D-TV, snabba brills på!
 
Vet att bilderna är lite suddiga, ska köpa en kamera hade jag tänkt så att jag kan ta lite ordentliga kort snart.
 
 

Kommentera inlägget här :