Vi gör Grenoble

Jag lever, dock knappt, då jag dragit på mig en förkylning som inte är att leka med. Men Dalman är här, så vi tar dagarna som de kommer, vi är väl ganska stora chillare båda två så det där med att stressa sig igenom stan för att se allt är inte vår melodi. 
 
I Torsdags blev det en kaffe i gamla stan innan vi köpte den obligatoriska baguetten och vinet, Dalman hittade det absolut billigaste vinet och skulle nödvändigtvis pröva detta med motiveringen, "då kan det bara bli bättre".
 
På kvällen gick Jag, Dalman, Annica och Hannes ut och åt på BBQ, en restaurang i gamlastan som levererade riktigt bra mat. 
Om man googlar "fransman" ...
Dalman försöker sig på en nytolkning av ovanstående bild....
Blev en promenad för att visa floden och sedan en våffla i solen igår.
Vi avslutade dagen med ett besök på London Pub med massa Erasmusar!
Idag har vi sovit till 12 ingen av oss har ens bemödat oss med att gå upp ur våra sängar för att ens starta kaffet.... ska göra det snaaart... senare blir det besök på bastillen och crepe vid Notredame tror jag.
See ya!
 
 

Kommentera inlägget här :