Skrot-tid med mig själv

Camp-Sweden blev på en dag väldigt tomt. Alla 4 tjejerna satte sig vid ett-tiden i lördags på tåget mot Nice och skall spendera en vecka vid Medelhavet. Hannes åkte 2 timmar senare iväg för några dagar i San Sebastian innan han möter upp mig i Barcelona. Så ja, här sitter jag ensam och övergiven, haha närå går ingen nöd på mig....
 
Satt på café halva lördagen med Christina och tjötade (som vi hade sagt i gbg)
Igår åkte vi en sista sväng till 2 Alpes och gott folk det var puder uppe i de övre delarna av systemet!
 
Annars passar jag på att göra sådant som Hannes inte tycker är så kul
Ex:
• Tittar på klipp på "soldiers coming home" på youtube (gråter)
• Äter tonfiskröra till frukost och middag.
• Har "teen mom" maraton (nu finns även en helt ny säsong jag inte sett), WIN!
• Kollat på Pearl Harbor (gråter floder när Rafe lyfter ut kistan med Danny).
• Skypat med Linnea i 3 h, skypat med Jennie i 2 h 
Nu skall det packas inför Barcelona och sedan skall lägenheten få sig en grovstädning, mycket roligare att komma hem till en ren och fin lägenhet! 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :