Pluuuuuggg.....

Har en liten mini-tenta på Torsdag om man nu kan kalla det så, ett QCM så kallat multiple choice- tenta med någon räkneuppgift. Har därför haft några pluggdagar nu det senaste då jag inte ens stuckit näsan utanför dörren.
 
Min morgon idag har faktiskt varit väldigt effektiv, franska läxan är inskickad + frivilliga extraövningar för att jag var "sjuk" förra veckan (sanningen var att syrran var här och jag ville umgås med henne). I Frankrike tjänar man på att skicka sådant. Sedan har mailen gått varm till olika personer som ska ha massa papper och grejer typ Chalmers och alla pappersnissar här i frankrikeland. Jag skjuter alltid upp sådant. Har dessutom hunnit ta mig igenom en hel del av Energikursen vilken tentan är på.  Superkul läsning, jag veeet.
 
Min lunch igår, Alexandras recept på fetaostcreme och sliceade firrepinnar!   Nomnom

Kommentera inlägget här :