Integrerat lite dårå...

Vi har precis integrerat med de franska studenterna på GI alla 1:or började idag alltså de som börjar sitt 3:e år om man kör med svenska systemet. Men att umgås med dem gick bättre än jag trott vissa kör enbart på franska men jag känner mig inte så säker än så det blir någon konstig blandning av franska och engelska. Blev bjudna på middag imorgon till 4 fransoser som går sista året på GI. De skulle stå för mat och vi svenskar för vinet haha de kommer väl skratta ut oss för vår vinsmak men vi får göra ett försök;) 
 
Blev föresten en mobil tillsist, blackberry 9380 om det säger någon något... jag fattar den inte än försöker febrilt hitta rätt knappar för svara eller avsluta saker och ting. Jaja jag har internet och franskt nr iallafall det är gött! Nu sängen!
 

Kommentera inlägget här :