Gårdagens combat

Vaknade halv 11 idag, har ledig dag såhär mitt i veckan, lyxigt värre! Igår regnade det typ gbg-regn ni vet sådär så det smäller i gatan och studsar upp i ansiktet igen...typ. Var helt sjukt. Jag och Sofia fick springa till träningslokalen där vi skulle testa combat för att inte bli dränkta.
 
 
Combaten var kanske inte den mest inspirerande, instruktören var väldigt sansad, men så är jag jan vid duktiga instruktörer på Sats och inte minst min egna lilla Asma som är den bästa instruktören jag vet! Jag vill ha skrik om att man måste kämpa hårdare och slå ner motståndaren typ. Eller Asma som säger i micken när jag kanske var lite trött "Michaela kan du räkna till fyra eller??! " haha love it! Det är ju då man kämpar till det inte finns någon ork kvar i kroppen. Aja får se om jag fortsätter där, var ju bara där på prov och det var ganska dyrt för att vara en lokal på en bakgård med lite hemmabygge vad gällde all inredning om man nu ens kan kalla det det. Dock sjukt nära där jag bor så det är ju ett stort +.  
Men idag skiner solen, ska plugga lite här på förmiddagen och sedan ta mig ut på stan kanske. 

Kommentarer :

#1: Jennie

Åh, jag var också på combat igår! Saknar dock att ha alla er där också, tomt på sats nu! :)

skriven

Kommentera inlägget här :