Det är mkt nu!

Har sådant fullspäckat schema. 
Mitt första projekt för dagen komma på och tillverka en maskeraddräkt för rymdfesten ikväll.
Labans förslag:
Mitt pysselförslag:
Mitt andra projekt för dagen, göra en vägg med bilder, jenkan bli inte orolig du ska med få vara med men bilderna på dig och mig gick inte att printa ut för de var för små bla bla franska bla bla. Fatta inte men de kommer, lovar!.... och mamma och pappa ni är på nästa vägg så ni behöver inte vara oroliga att jag glömt bort er! 
Som sagt, det är lite körigt nu!

Kommentarer :

#1: Andrea

<3!!! Underbaring! Vi har fortfarande inte internet och jag har ingen tele (jag snyltar på Starbucks wifi...), men hör av mig när vi löst det så att vi äntligen kan skyyypea! PUSS

Svar: Wiii, ja jag vill höra allt om hur du har det <3 lägg inte upp alltför många brunbrända bilder på fejjan nu va för då blir jag avensjuk :p
Michaela S.

skriven
#2: Jenkan

Jag väntar på mina bilder... Bokar resa ner till dig så fort jag ser att jag finns på väggen! :P ;)

Svar: Haha du kan få ta med valfria ner och pyssla på min vägg medan jag är i skolan :p blir typ som Sandras vägg där man får sätta upp vad man känner för för dagen ;)
Michaela S.

skriven

Kommentera inlägget här :