Bestäm dig Michaela!

Mobilabonnemang i frankrike...ja säger då det. Igår var vi inne 3 gånger hos en och samma mobiloperatör okej första gången tittade vi bara och jag bestämde mig för en blackberry och något abonnemang som lät bra, varför en blackberry kommer någon säga nu, ja men det är väl kul att testa något nytt och de är sjukt billiga dealer på dem här nere och många har dem. Vi gick tillbaka köade i 15 min i något konstigt kvadratiskt kösystem som vi själva inte fatta men fick hjälp av en franskspråkig kille. Lyckades väl säga något sånär vad jag ville h och allt var frid och fröjd tills han säger att vi måste ha pass, nej våra id-kort gick inte. Tillbaka hem, hämta pass, tillbaka till affären och en ny kille hjälper oss denna är mycket bättre på engelska så saker och ting går betydligt enklare. Men nädå nu har vi glömt checkhäftet, såklart. Jag drar upp mitt checkhäfte (som jag aldrig använt) men det godtas inte, jag börjar bli irriterad men killen fattar tydligen grejen med varför vi inte har några och säger kom tillbaka imorgon så löser jag det då.
 
 
Nu under natten har jag ändrat mig hittat andra bra dealer där jag kan få i-phone och mer internet och mer samtalstid och allt vad man kan välja på... blir trött på mig själv.
eller en sådan här liten rackare som man redan kan ?
 

Kommentera inlägget här :