Skolkat

Här måste man säga att man skolkar när man skippar en lektion eftersom det är obligatorisk närvaro ( dock är det aldrig någon som kollar att man är där, tomma franska hot skulle man kunna kalla det). Jag som aldrig vågade skolka under mina år i skolan känner mig därför ändå lite rebellisk när jag gör detta. På Chalmers skippar man föreläsningar åt höger och vänster utan att bry sig men här känner man sig busig. Varför jag skolkade? För att min projektkompis inte skulle vara där och jag var tvungen att göra läxan till eftermiddagens lektion. Bra beteende Michaela. Nu sitter jag ändå här nöjd över att jag varit en exemplarisk elev och gjort min läxa...ska dessutom till kursen som hålls på engelska. Nu ska här analyseras designverktyg ser ni! 
På bilden, min skola. 
 

Kommentera inlägget här :