Hösten har kommit till alperna

Det är grymt kallt här idag, jag körde för första gången på höstkappa och halsduk till skolan men gick ändå och frös. Har ej lyckats få på elementet i min lgh heller. Jag gjorde faktiskt en kontroll i somras när jag flyttade in och då fungerade det utan problem. Nu har jag krupit omkring på golvet och kollat på undersidan bland dammet och rattat på alla hjul som går. Har tom varit och pillat på proppskåpet med bedriften att stänga av strömmen till hela lägenheten men elementet fick ingen framgång. Jag ser nog ingen annan utväg än att fråga någon av de andra. Men innan jag gör detta vill jag vara säker på att det inte är en liten rackarns "on/off-knapp" som jag missat och kommer få äta upp för all framtid...
 
Måste gå och köpa vantar, kanske finns några bra på HM, har bara med mig skidvantarna och de känns ju som att det är att ta i lite väl mycket (även om jag typ hade velat köra på dem nu). 
 

Kommentera inlägget här :