Snöar in

Jag snöar ju in på saker det vet vi alla dessutom är jag så inkonsekvent att jag nästan blir rädd för mig själv, ena veckan älskar jag ballerinaskor och nästa vecka skulle jag aldrig röra en liten rackare. Ena veckan har jag håret bara plattat sedan är det enbart lockar som gäller. Ena veckan vill jag ha en uppstyrd proper man nästa vecka vill jag ha en bergsklättrare. Ena veckan vill jag ha en villa och barn, nästa vecka trivs jag som fisken i min etta där jag kan sova till 12 och festa när jag känner för det. Jag lyssnar sönder en låt på 4 dagar och sedan hittar jag en annan. Ena veckan anser jag att det är asnice att lägga pengar på god mat, nästa tycker jag att mat är svindyrt och äter hellre gröt. Förra veckan åt jag bara pasta och ketchup sedan fick jag tips på rökt lax.... nu äter jag bara rökt lax. 
När jag kommer hem ska jag sluta vara så extrem, bara det att lagom är så tråkigt. 

Kommentarer :

#1: Pappa

Kommer det kanske från mig...att snö in på saker?

Svar: kanske det kanske ;)
Michaela S.

skriven

Kommentera inlägget här :