Julmarknad

Är lite trött idag och de framgångar jag upplevde i franska språket i fredags på lektionen hade definitivt försvunnit idag då jag mer eller mindre fattade nada av övningen på lektionen. Trött som en koala vandrade jag hem till min uteliggarlägenhet, ska städa snart, just nu skjuter jag mest bort ketchup-och-makaron-disken på bordet och laddar för att hitta matchande strumpor i den rena tvätthögen som ej är vikt än. Det är nästan så att jag inte hade blivit förvånad om jag hade hittat en liten ölburk i hörnet brevid ett liggunderlag.   
 
Så Annica blev min räddande ängel vi struntade i alla måsten, köpte latte och strosade längs floden och runt på julmarknaden som precis öppnat. Att det är 18 grader ute är ju inte heller fel ;)
Nu ska jag 
1. Städa i knarkarkvarten 
2. Diska i knarkarkvarten

Kommentera inlägget här :