En bättre söndag

Har haft en sjukt go söndag, har läst halva "Himlen finns på riktigt" jag ryser mer och mer den är fantastisk. Ska ge min slutgiltiga recension då jag läst klart den. Har lyssnat på Skyfall si sådär 100 gånger. Tog powerwalk upp till Bastillien med Sofia i regnet (tog bild men min blackberry är hostig så det får vara) och har sedan spenderat kvällen hos Hannes där allmänt tjöt utbytts och youtube gått varm, alla musikklipp ur lejonkungen har körts på högsta volym. Fantastisk film dedär. Jaha nu har jag lyckats betala hyran med franska banken med. Det som jag inte kunde göra häromdagen. Nu ska jag väl ta och sova, snart snart är hela Camp Sweden fulltaligt igen. Hoppas att Victoria landar snart då jag sitter på hennes nycklar oklart om jag fick extranycklar eller den riktiga knippan... Gonatt! 

Kommentera inlägget här :