Veckan som gått...

Tittade efter när senaste inlägget var gjort... EN VECKA SEDAN?!! Var tog min tid vägen?? Jodå jag vet allt, jag har jobbat ett sexdagars jobbpass och försökt att träna efter jobbet och så ska man laga matlådor och hinna sova lite. Ni vet hur det är. Fröken i mitten på bilden har precis anlänt från en längre vistelse i Shanghai så en riktig vinkväll var på sin plats i fredags för att ta igen förlorad tid! Övriga fortsatte ut men jag fick vackert vandra hemåt vid 1 snåret då jobbet kallade dagen därpå.
Ja sedan rullade jobbdagarna på och äntligen kom tisdagen... eftersom det varit sol övriga dagar i veckan så var det väl klart att det skulle regna idag, inga konstigheter. (Jag är inte bitter...) Så tänkte göra en Leo (på bilden nedan) och mest kolla film och ha egentid i lägenheten.
Men som den oroliga lilla själ jag är så blev det istället en sväng hem för att träffa föräldrarna igår och sova ut hemma i LA. Vaknade i ett ryck av att ytterdörren smälldes igen, hade nästan glömt hur morgnarna hemma var med folk som sprang omkring. Iallafall så byttes chilldagen ut mot en fixardag. Klänningar syddes om, han ta en promenad på slingan i skogen innan det blev bussfärd till lägenheten där tvätt, städ och handling stod på programmet. Hann även med ett combatpass på Sats förut så nu har jag deckat i soffan totalt!
Fick ett infall i mataffären förut... Oboy! var säkert 10 år sedan jag drack det. Slungades tillbaka till bardomen där man i princip levde på denna dryck. När slutade jag dricka oboy? Oviktigt. Desto viktigare är att jag börjat igen.

Kommentera inlägget här :