Sommardag

(Inlägg från tidigare idag men som tydligen inte blev upplagt för att appen inte samarbetade)
När övriga svenska folket lägger upp sina sommarbilder på löpande band på sociala medier skall väl inte jag vara sämre! 
Man hade kunnat tro att jag är på en sommaräng och njuter av en riktigt varm sommardag när man ser den här bilden...
Men det är ju helt fel. Här sitter jag förkyld på lunchrast på en gassande asfaltsparkering med utsikt mot ett kundvagnskjul. Finns inte så mycket att titta på här, undrar mest vad alla människor gör här när de är lediga? Ni tänkte inte sola och bada istället för att shoppa?  
En kille parkerade just sin bil otroligt fel, snett, snabbt och utanför ett varuintag. Hoppas på att det ska komma en lapplisa, inte för att jag vill ha honom lappad mest för att jag skulle vilja se denna hantera situationen. Bilen har nämligen nervevade rutor med två pittbullterriers i framsäterna. Hehe jag hade med parkerat lite hur jag vill då! 

Kommentarer :

#1: Paulina

hahaha ooo noooooo. Stackare som jobbar i så fint väder!! När drar du till frankrike? Här börjar en annan få hemlängtan. Vilket klöddigt land, du skulle bara veta ;)
Kram

skriven

Kommentera inlägget här :