papper papper papper...

Ledig dag och en typisk fixardag med papper, försäkringar, kursval och städning.
Utan mina lappar rasar min dag...
 
Allt tar typ bara någon minut men ändå tar man aldrig tag i det förrän man verkligen måste...
Fick panik då jag såg att man skulle registrerat kurser mellan 9-20 juli till skolan! Drog iväg ett mail till oklar adress utan att få svar.... men lyckades komma in på sidan där man skulle registrera och kunde göra min ansökan ändå. Det verkar redan som att det är väldigt mkt hot, röda texter lite här och var och att man inte får läsa ditt och datt om man inte har dessa förkunskaper eller kan visa upp att man han sin Bachelor. Men hoten verkar inte vara så allvarliga (hoppas jag iallafall) och jag har hört att man ska tala för sin sak kring vad man vill läsa och att det brukar lösa sig ändå. Så ja det är väl bara att vara locka håret, vara söt och prata engelska så att de inte riktigt hinner med.  
Viktigast när man håller på med administrativa saker är att se ut som en riktig nörd! Jag gick all in:
 

Kommentera inlägget här :