En av de sista kvällarna med gänget

Det börjar dra ihop sig, en stående kommentar är "drar jag sist?" då är det alltid någon som säger "nä blabla drar sist" och så börjar man rabbla vem som drar på vilket datum. Jag är lyckligt lottad, drar den 17 augusti det är typ bland de första i Augustiperioden sedan kommer det vara en vallfärd för I-are ut mot Landvetter. 
 
Iallafall så var det på sin plats med en liten utgång. Det är ju ändå sommar och vi är unga! 
Det började lugnt med lite godis och vin...
Sedan ökade vinden i styrka lite och hotshots kom fram!
Wille hade med sig en otroligt god moussetårta! Glömde tyvärr ta bild.
Sedan bar det av ut i natten! 
 
Igår somnade jag klockan 21 i fleezetröja (varmt!) i min säng när jag skulle "vila ögonen" för att vakna upp 09.30 idag! Jag sov i 12,5 h det är ju typ skadat! men rätt gött det måste jag erkänna. 

Kommentera inlägget här :