Vet seriöst inte...

...hur jag jag lyckas bli klar med allt innan fredag. Situation i Fröken Schutsens liv, det är skidgrejer som hänger på tork i hela lägenheten, jag har typ ingen ren tvätt, går omkring med en strumpa för den andra (enda rena strumpparet) ligger någonstans i skidryggsäcken och jag måste ladda för att ta mig för att hitta den. Min tvättkorg svämmar bokstavligt talat över, jag har två arbeten som måste bli klara och som ligger och gnager, dock måste andra gruppmedlemmar bli klara med vissa texter först innan jag kan starta. Hannes ansåg att mitt diskberg bara var som svenska fjällen i förrgår, idag har det börjat nå helt nya höjder.  För övrigt är min lägenhet sådär otroligt plottrig att leva i det ligger liksom bankdosor blandat med pistkartor och örhängen på de mest underliga ställen. Plattång blandat med datorladdare i ett hörn och ja ni fattar... livet måste struktureras upp nu. Kände bara att jag behövde dela med mig.

Kommentera inlägget här :