Redan tisdag

I detta landet går veckorna så sjukt fort! Redan tisdag och här sitter jag och laddar inför tennis med äggmacka och kaffe...Sitter dessutom och lägger upp veckan och funderar på om man inte skulle ta och åka lite skidor på torsdagen då det ändå är fritt schema. Det är farligt att ha bergen kring knuten!
 
Igår hade vi mys-pluggstuga här i min lägenhet. Eftersom det finns så dåligt med pluggspace på skolan får man göra vad man kan hemma och slå sina klocka huvuden ihop, så lite ikea pepparkakor och ljus fick stå för myset så stod jag och Hannes för pluggandet.
 
 
Är lite stressad för att jag fortfarande inte bokat flyg tillbaka till Frankrike från Sverige efter Nyår, då kan man ju tänka att det bara är att gå in och göra det och ja så kan man ju göra. Men jag har bara inte orkat så nu måste det ske idag!  
 
Nä nu måste jag dra!
 

Kommentera inlägget här :