Helgen i bilder

Helgen har passerat i en faslig fart... 
Torsdagskvällen spenderades med Maud (som jag och sofia spelar tennis med) och hennes kompisar då juristskolan här i Grenoble hade fest på en pub i stan.
På fredagskvällen åkte vi alla svenskar + en norsk, en skotte och en italienare till ikea för att äta julbord. Ja töntigt, tack för upplysningen vi vet detta.
Sedan svirade jag och Hannes om till kostym och klänning för att fortsätta mot GI:s julfest! Mycket trevlig dock har jag inga bilder från denna tillställning...
 
Lördagen spenderades hemma, jag och Hannes upprättade skrivarstuga i min lägenhet och skrev texter och arbeten hela långa dagen! Finns inte heller bild på, dock väldigt tråkig bild om jag hade haft någon...
 
Sedan blev det söndag, skidåkning stod på programmet, först måste killarna ha lite snöbollskrig såklart.
Lunch på terassen
Louise hade premiärdag på skidor. Jag skulle vilja säga att hon var en riktigt tapper krigare trots några vurpor i backar och liftar.... på bilden nedan var rullbandet lite för krångligt, det var längesedan jag skattade så mycket! Förlåt Louise men det var tvunget ett foto ;) 
Louise passade också på att åka lite offpist och preja ner ett staket, tummen upp för sådant beteende!
Nu blir det strax sista avsnittet på solsidan för camp sweden och sedan sängen!!
 
 

Kommentera inlägget här :