Första tentan avklarad!

Första tentan är skriven här i Frankrike! Känns gött och jag tror det gick bra. För att vara överstursk så hade jag sagt att jag "just sschmack it!" Nä nu kommer det väl gå åt pipan bara för att jag just skrev så...
 
Så har tre timmar innan det är dags att gå tillbaka till skolan, solen skiner så tror att det får bli en promenad utefter Isère och få lite sol på mitt ansikte. Dock är här riktigt kallt idag, min lägenhet håller värmen i typ 1 h efter att jag stänger av elementet, kommer alltid hem till en ishall men men c'est normal! 
 
Även om jag kommer ha ett riktigt trött liv veckorna efter jul, med 5 tentor, 4 arbeten som ska in och 2 presentationer så väljer jag att blunda lite för tiden efter jul just nu. Den 21 december ska 2 arbeten vara klara och sedan är det flyg hem till Sverige och jullov någon vecka iallafall!!
 
 

Kommentera inlägget här :