Varm sommarkväll

Det är sjukt varmt här just nu. Sådär varmt att vad man än har på sig eller hur man än sitter så klibbar kläderna mot kroppen och det är en befriande känsla att gå in i någon affär där det finns AC. 
Jag har lärt mig hitta från hotellet jag bor till min kommande lägenhet. Det är en liten strapats på si sådär 5 min och jag behövde inte ta upp min turistkarta en enda gång, win! 
Här två bilder från kvällen då vi lagat middag hos Hannes och sedan det blev ost och vin på balkongen. Vi är ju ändå i Frankrike!
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: mamma

Vad det ser mysigt ut! Här hemma är det regnigt och svalt idag... Kram

Svar: Hade varit skönt om det kunde regna lite här med, kvällstemperatur idag var 31 grader och då var klockan 21.... kram
Michaela S.

skriven

Kommentera inlägget här :