To do

Nu är sötebrödsdagarna snart förbi! Kan ju inte lalla omkring och turista hela tiden;)  På onsdag är det franskaprov! Måste plugga lite så att man inte faller på de lätta sakerna som man egentligen kan men bara det att man är lite ringrostig! Ska göra detta imorgon!
Imorgon är det även dags att botanisera i mataffären, något som jag än så länge skjutit upp. Kommer ta tid att hitta bra grejer då jag bara förstår hälften av sakerna som står på paketen.
Måste även gå till lägenhetsbyrån och få något form av bevis till mitt bankmöte. Ska ge mig fan på att snacka franska där. 
Längtar tills på onsdag då jag får flytta in i min lägenhet, ska inreda med omsorg så att det blir mitt mysiga lilla bo. Balkongen är det jag mest ser fram emot, har ju aldrig haft en sådan! Här ska planteras och grejas. Ikea är första stoppet, får se till att klirra en hyrbil och proppa den full med allt som man kan tänkas behöva.
Nu kommer jag snart decka här efter dagens äventyr, har just kommit hem från en middag på stan. Blev pizza och vin... Inte helt fel efter en dag som denna!  
Sov gott!

Kommentera inlägget här :