Presenter

En nyckelring med alla "skolor" det som vi i sverige kallar program. I Sverige är Chalmers min skola och industriell ekonomi mitt program, här är INPG mitt univerisitet och Génie industriel min skola. Bra då var det utrett!
Man fick en väska (många erasmusar tyckte den var fin och hade den således till skolan idag... jag avstod dock från detta) 
Om jag inte är lika sur och grinig längre?! Nä kanske jag inte är... för jag kanske har ätit lite spagetti och köttfärsås och druckit kaffe med smarties till.... Kanske så är jag ett uns matberoende och kanske kan vi sluta snacka om detta nu. 

Kommentarer :

#1: Andrea

Hahaha! Hör verkligen din röst här "Kanske så är jag ett uns matberoende och kanske kan vi sluta snacka om detta nu" - UNDERBARING! Puss, vad jag saknar dig!!

Svar: hahaha! saknar dig med gulle, måste skypa nu innan du drar :)
Michaela S.

skriven

Kommentera inlägget här :