Nästa Frankrike!

Herregud vilken dag! För att visa min dag i bilder så har den sett ut såhär:
...och såhär...
... ja ni fattar ett enda körande fram och tillbaka till Landvetter och till lägenheten och till Landvetter och till lägenheten. Det tog aldrig slut!
Skulle även snabbt in på telia för att fixa en grej till telefonen och hamnar bakom en tant i kön som skall köpa I-phone.... mmm minuterna gick, tanten ställde frågor, tanten ställde fler frågor, tanten skulle välja skal... meeed ooomsooorg.... tanten frågade mer. Jag spenderade 45 min i teliabutiken! Det ingick inte i min tidsplanering! 
 
I vilket fall som helst så är nu all packning nästan klar, jag är inte stolt men den är klar. Mina två väskor har utökats till tre. Pappa skrattade åt mig när jag höll på, han fick vara första vägmästare i hallen och det visade röda siffror för båda väskorna. Fan, bara att packa om. Så nu ska jag alltså resa med 79 kg bagage. Det är mer än vad jag själv väger. Kul jag kommer ha. 
 
Men detta är vad jag kommer fram till imorgon! 
Nu några timmars sömn innan det är dags att dra till flygplatsen :)

Kommentera inlägget här :