Kan dagen passera tack?!

Ja det är lika bra att erkänna att dagen har gått i baksmällans tecken... Fransmännen visade hur vi skulle festa igår i ett så kallat "coloc rally" där man typ leker lekar hemma hos folk och går vidare till nästa lägenhet...  Behöver kanske inte säga så mycket mer än att det var många trötta utbytingar på franskalektionen idag. Att det dessutom spöregnade hela vägen till skolan och jag inte har köpt något paraply gjorde inte morgonen bättre!
 
Men kul som f*n var det igår och ska försöka få hit lite bilder från kvällen har en känsla av att det finns en del på mig i den stora sombreron som var "tequila-hatten". 
 
Fram tills dess får ni några bilder Hannes tagit, la hans bloggadress längst ner, kolla där för mer fina bilder från vår lilla tripp upp på bastillien.
Ja, jag har en chalmerströja på mig och ja, jag vet att det ser nördigt ut, men va fan den var praktisk!
Bilder: Hannes Arnkvist http://hannesigrennan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här :