Jag har börjat skolan...

Jag har som sagt börjat skolan och därav det något dåliga bloggandet...Igår var det fullt ös. Det var första dagen som vi skulle ha franskakurs och det var alltså bara till att gå upp i ottan för att vandra till skolan.
Franskan går ganska fort på lektionerna men vår lärare är grym, dock är jag helt trött i huvudet då jag efter fyra timmar vinglar ut ur salen! 
På kvällen var det dags för första partyt med de andra utbytesstudenterna. Camp Sweden fick ju såklart ändå förfesta lite själva först!
  
Jag liksom övriga gänget gjorde ju bara halva läxan igår och då får man skylla sig själv när man får göra resten vid frukosten! När senast fick man läxor liksom?!
Louise och Sofia idag på lunchen, blev en macka i farten!
Nu när även de franska semestrarna snart är slut så har alla börjat öppna sina butiker igen, hur söt är inte denna? Ligger på min gata och har bakgrejer, cupcakes och en liten te/plugghylla på övervåningen!
 

Kommentera inlägget här :