Helgen som gått

Blev en liten Aw på fredagen, jag hade dock inte jobbat utan bara grejat med alla Frankrike-papper men en Aw går ju alltid hem ändå! Så vi tog oss till Storköket och sedan fortsatte färden mot BarHimmel. Fick bara till en bild på hela denna tiden och det var denna...
...bra skärpa! Men dock väldigt talande för det blev ett vandrande upp och ner avenyn denna kväll. Efter BarHimmel var det dags att styra stegen mot Push...
Syrran är i farten!
Igår somnade jag typ klockan 18 med kläderna på i soffan efter tacos i min ensamhet och OS på Tvn. 
Sov tills klockan blev 23.30 då jag vaknade av att telefonen ringde men somnade om en halvtimma senare och gick upp vid halv åtta! Det är 13,5 h mina vänner.... asså jag fattar inte vad jag sysslar med?!
Efter en hejdåfrukost med Linnea tog jag en promenad till jobbet genom Göteborg! Älskar att gå genom en stad då den sakta men säkert vaknar till liv... och nu väntar jag in Alex och Asma som skall komma och hänga hos mig. Det var helgen i sin helhet! Nu en och en halv veckas ledighet sedan bär det av!

Kommentera inlägget här :